Löytyskös tätä kautta kiipeilyseuraa Tampereella? Elikkäs boulderointiin sisätiloissa siis. Ite vasta muuttanut Tampereelle enkä tunne täältä juur ketään joten muutenki kavereita etsinnässä ?
Tällä hetkellä nopein tapa taitaa olla laittaa viesti tuonne climbing in Tampere-ryhmään facebookissa tai sitten vaan mennä hallilla morottamaan väkeä kun täällä foorumilla ei ihan niin aktiivista (vielä) ole. Moro vaan kaikille Tamperelaisille
Aktiivisia ja kivoja porukoita Tampereelta kyllä löytyy eikä täällä oo mun mielestä yhtään sellanen sisäänpäin lämpiävä meno, vuosi sitten muutin tänne itse ja tosi nopeasti löytyi kavereita. Käyn ite enimmäkseen Lielahden hallilla ja aamuisin kun on hiljaisempaa mutta ehkä törmätään joskus!
Jees aattelin et eipä ainakaan haittaa koklaa. Mut kiitti vinkeistä! Ite käyn iltapäivisin tai alkuillasta mutta juu ehkä törmätään joskus

No mutta, tämän takiahan minä tänne foorumille eksyin. Kyselin viimeksi Lielahdessa käydessä, että mistähän löytäisi ulos kiipeilyseuraa niin vaihtoehdot fb tai tämä foorumi. Facebookissa kun en oo, niin valinta on melko selvä.

Toki myös hallilla on mukava kiivetä porukalla.